FAQ

[keep this on top to keep closed]
Η υπηρεσία Fleet Tracker παρέχεται με δέσμευση;

Η υπηρεσία Fleet Tracker παρέχεται με έκπτωση παγίου και επιδότηση εγκατάστασης ή/και παραμετροποίησης του εξοπλισμού με παραμονή στην υπηρεσία για διάστημα 24 μηνών. Σε περίπτωση καταγγελίας καταβάλλονται τυχόν τέλη και η απόσβεση της επιδότησης για την εγκατάσταση ή/και παραμετροποίηση του εξοπλισμού.

Η συσκευή τηλεματικής που παρέχεται με την υπηρεσία είναι συμβατή με το όχημα μου;

Η υπηρεσία Cosmote Fleet Tracker διατίθεται με τρεις διαφορετικές συσκευές έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και τις τεχνολογίες της πλειοψηφίας των οχημάτων. Από την εφαρμογή μέσω θύρας OBD II (Fleet Tracker Basic), την εγκατάσταση συσκευής τηλεματικής (Fleet Tracker Standard), έως και τη σύνδεση της με το CAN BUS του οχήματος (Fleet Tracker Advanced), η συσκευή τηλεματικής της υπηρεσίας Cosmote Fleet Tracker είναι συμβατή με το σύνολο των οχημάτων ανάλογα με τη μάρκα, το μοντέλο καθώς και απ’ την ημερομηνία άδειας πρώτης κυκλοφορίας.

Πoύ βρίσκεται η θύρα OBD II στο όχημα μου;

Η συσκευή τηλεματικής της υπηρεσίας Fleet Tracker Basic τοποθετείται στην ειδική θύρα OBD ΙΙ η οποία βρίσκεται συνήθως κάτω από το ταμπλό, αριστερά από το τιμόνι ή στην κεντρική κονσόλα κοντά στο λεβιέ ταχυτήτων. Η θύρα OBD ΙΙ βρίσκεται σε επιβατικά οχήματα μέχρι και τύπου van.

Πώς γίνεται η εγκατάσταση της συσκευής για το οικονομικό πρόγραμμα Fleet Tracker Basic;

H εγκατάσταση πραγματοποιείται απ’ τον ίδιο τον συνδρομητή μέσω της ειδικής θύρας OBD II. Κατά την επιτυχή εγκατάσταση της συσκευής θα πρέπει να αναβοσβήνουν οι φωτεινές ενδείξεις της συσκευής. Επιπλέον, η συσκευή θα εμφανίζεται στο portal διαχείρισης της υπηρεσίας.

Πώς γίνεται η εγκατάσταση για τα υπόλοιπα οικονομικά προγράμματα Fleet Tracker Standard, Fleet Tracker Advanced;

H εγκατάσταση για τις υπόλοιπες υπηρεσίες πραγματοποιείται από πιστοποιημένο συνεργάτη εντός επτά εργάσιμων ημερών από την αποστολή του εξοπλισμού στον πελάτη σε προκαθορισμένο χρόνο ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των οχημάτων.

[keep this on top to keep closed]
Παρέχεται εγγύηση για τον εξοπλισμό;

Παρέχεται εγγύηση 24 μηνών απευθείας από τον συνεργάτη για τον εξοπλισμό εφόσον ο συνδρομητής παραμένει ενεργός στην υπηρεσία.

Υπάρχουν επιπλέον κόστη εγκατάστασης για τον τελικό πελάτη;

Το μηνιαίο πάγιο της υπηρεσίας περιλαμβάνει:
(α) το κόστος του εξοπλισμού,
(β) την κίνηση των δεδομένων εντός και εκτός Ελλάδας και
(γ) την εγκατάσταση και παραμετροποίηση του εξοπλισμού.
Στην περίπτωση που απαιτούνται πρόσθετες εργασίες όπως ειδικές υλοποιήσεις διασύνδεσης με τα πληροφοριακά συστήματα του πελάτη, επιπλέον αξεσουάρ πχ. αισθητήρες θερμοκρασίας, ταυτοποίηση οδηγού κτλ. επιβάλλονται πρόσθετες χρεώσεις.

Πώς θα ενημερωθώ για τα στοιχεία εισόδου στην υπηρεσία;

Μέσω email μετά την καταχώρηση και ενεργοποίηση της Αίτησης Κινητής στα οικονομικά προγράμματα Fleet Tracker

Πού μπορώ να δω πληροφορίες του στόλου οχημάτων μου;

Μέσω του portal διαχείρισης που βρίσκεται στη διεύθυνση https://cosmote.fleetcomplete.gr/ ή μέσω Mobile app σε κινητά Android (έκδοση 5.0 ή νεότερη) ή iOS (έκδοση iOS 11 ή νεότερη) κατεβάζοντας την εφαρμογή Fleet Complete.