FAQ
Γενικές Ερωτήσεις
[keep this on top to keep closed]
Τι είναι η λύση τηλεματικής;
Η λύση τηλεματικής είναι η συλλογή, διανομή και οπτικοποίηση δεδομένων από και προς ένα στόλο αυτοκινήτων, φορτηγών ,περιουσιακών στοιχείων και οδηγών που μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση να:
- Αυξήσει την παραγωγικότητά της
- Βελτιώσει τη συμμόρφωση και την ασφάλεια των οδηγών
- Βελτιώσει αποδοτικότητα
Ποια είναι η Fleet Complete;
H Fleet Complete είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης παροχής σημαντικών λύσεων διαχείρισης και τεχνολογίας συνδεδεμένων εταιρικών οχημάτων, στόλων, περιουσιακών στοιχείων και εργαζομένων εν κινήσει που παρέχει τις λύσεις της μέσω συνεργατών ή απευθείας σε 15 χώρες ανά το κόσμο.
Γιατί χρειάζομαι συσκευή εντοπισμού GPS;Τι μου προσφέρει;
Η λύση παρακολούθησης GPS είναι ιδανική για επιχειρήσεις, κυβερνητικούς φορείς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις με πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία. Επίσης, είναι είναι ιδανική για οργανισμούς με περισσότερα από δέκα οχήματα.
Γιατί να επιλέξω τη Fleet Complete από τις υπόλοιπες εταιρείες διαχείρισης στόλου GPS;
Η Fleet Complete παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση σε μία πλατφόρμα, η οποία προσαρμόζεται σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές ανάγκες. Η Fleet Complete είναι η μόνη παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας παρακολούθησης GPS που βοηθά τους πελάτες της απευθείας, με δική της αφοσιωμένη ομάδα τεχνικής υποστήριξης.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση μιας λύσης GPS;
Οι λύσεις παρακολούθησης GPS μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την παραγωγικότητα και να μειώσετε τα λειτουργικα σας κόστη μέσω αποτελεσματικής διαχείρισης του στόλου και των περιουσιακών σας στοιχείων. Επιπλέον,σας βοηθάνε να εξοικονομήσετε χρήματα σε καύσιμα, να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας και να διαχειριστείτε καλύτερα τη συντήρηση του στόλου σας.
Συσκευή GPS
[keep this on top to keep closed]
Η συσκευή τηλεματικής που παρέχεται με την υπηρεσία είναι συμβατή με το όχημα μου;
Η υπηρεσία Cosmote Fleet Tracker διατίθεται με τρεις διαφορετικές συσκευές έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και τις τεχνολογίες της πλειοψηφίας των οχημάτων. Από την εφαρμογή μέσω θύρας OBD II (Fleet Tracker Basic), την εγκατάσταση συσκευής τηλεματικής (Fleet Tracker Standard), έως και τη σύνδεση της με το CAN BUS του οχήματος (Fleet Tracker Advanced), η συσκευή τηλεματικής της υπηρεσίας Cosmote Fleet Tracker είναι συμβατή με το σύνολο των οχημάτων ανάλογα με τη μάρκα, το μοντέλο καθώς και απ’ την ημερομηνία άδειας πρώτης κυκλοφορίας.
Εάν κάποιος προσπαθήσει ν’αφαιρέσει τη συσκευή εντοπισμού GPS, μπορώ να λάβω ειδοποίηση;
Ναί! Εάν κάποιος προσπαθήσει να αφαιρέσει το GPS χωρίς εξουσιοδότηση, το σύστημα στέλνει ‘προειδοποίηση΄ στο GPS.
Μπορώ να μετακινήσω τη συσκευή εντοπισμού GPS από το ένα όχημα στο άλλο;
Ναι, αλλά η εγκατάσταση πρέπει πάντα να πραγματοποιείται μέσω εγκεκριμένου εγκαταστάτη.
Παρέχεται εγγύηση για τον εξοπλισμό;
Παρέχεται εγγύηση 24 μηνών απευθείας από τον συνεργάτη για τον εξοπλισμό εφόσον ο συνδρομητής παραμένει ενεργός στην υπηρεσία.
Με ‘καταγράφει’ το σύστημα οδήγησης;
Το σύστημα καταγράφει την οδήγηση του αυτοκινήτου σας. Δεν σας “παρακολουθεί” με την έννοια ότι δεν διαβιβάζει προσωπικά δεδομένα σε κανέναν άλλο εκτός από εσάς και το σύστημα οδικού χάρτη σας. Το σύστημα πληροί τις απαιτήσεις του Κανονισμού Προσωπικών Δεδομένων της ΕΕ, ο οποίος στοχεύει στην προστασία των δεδομένων σας και μπορείτε πάντα να διαγράφετε τα δεδομένα σας. Δεν εξετάζουμε την οδήγησή σας χωρίς να μας επιτρέπετε και κανείς άλλος δεν μπορεί να δει τα δεδομένα που σχετίζονται με εσάς.
Τεχνική Υποστήριξη
[keep this on top to keep closed]
Εάν χρειάζομαι τεχνική υποστήριξη, είναι εύκολο να επικοινωνήσω με κάποιον;
Ναι, το παγκόσμιο δίκτυο τεχνικής υποστήριξης της Fleet Complete είναι διαθέσιμο μέσω τηλεφώνου ή email. Μπορείτε να βρείτε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας για την τεχνική υποστήριξη παγκοσμίως, μεταβαίνοντας στη διεύθυνση https://www.fleetcomplete.com/technical-support
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Ομάδας Τεχνικής Υποστήριξης;
Η ομάδα τεχνικής υποστήριξης της Fleet Complete είναι διαθέσιμη μέσω τηλεφώνου ή email. Μπορείτε να βρείτε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας εδώ (Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-17:00. Καλέστε στον αριθμό +30 2111990958 και χωρίς χρέωση στον αριθμό +30 8008481414).
Θα έχω βοήθεια να εκπαιδεύσω την εταιρεία μου να χρησιμοποιεί το σύστημα;
Ναι, εκπαιδεύουμε τους υπαλλήλους σας για τον τρόπο χρήσης του συστήματος και είναι δωρεάν για όλους τους πελάτες μας.
Αν θέλω επιπλέον εκπαίδευση, πώς να το ζητήσω;
Μπορείτε πάντα να ζητήσετε πρόσθετη εκπαίδευση ή πληροφορίες μέσω email στη διεύθυνση: polychronis.giannakos@fleetcomplete.com. Θα χαρούμε να σας ακούσουμε!
Υπάρχει οδηγός χρήσης για τη Fleet Complete;
Μπορείτε να τον κατεβάσετε εδώ.
[keep this on top to keep closed]
Is there any warranty on the equipment?
A 24-month warranty is provided directly through the partner for the equipment, as long as the subscriber remains active in the service.
Are there any additional installation costs for the end customer?
The monthly service fee includes:
a) equipment cost,
b) data roaming in Greece and abroad and
c) installation and configuration of the equipment.
In case additional services are required such as integration with the customer’s IT systems, more accessories like temperature sensors, driver identification etc, additional costs are applied.
How will I know my login details?
You will receive an email after registration and activation of the Mobile Application in the Fleet Tracker programs are completed.
Where can I see information of my fleet?
In the administration portal https://cosmote.fleetcomplete.gr/ or by downloading the Fleet Complete app for Android (5.0 or later) or iOS (iOS 11 or later).
[keep this on top to keep closed]
Is Fleet Tracker service offered with contract?
Fleet Tracker service is provided with a discount on the monthly fee and a subsidy for the installation and / or the configuration of the equipment, with a 24-month stay in the service. In case of early termination, any fees and depreciation of the subsidy will be paid for the installation and / or customization of the equipment.
Is the GPS device compatible with my vehicle?
Fleet Tracker service is available with three different devices to meet the needs and technologies of the majority of vehicles. From implementation through OBD II port (Fleet Tracker Basic), installation of the telematics device (Fleet Tracker Standard) till the connections with the CAN BUS of the vehicle (Fleet Tracker Advanced), the telematics device of Fleet Tracker service is compatible with the number of vehicles depending on the brand, model and the date of first registration.
Where is the OBD II port located on my vehicle?
The telematics device of Fleet Tracker Basic service is installed on the OBD II port which is usually located under the dashboard, on the left side of the wheel or on the main console near the gear shift. The OBD II port is located on vehicles cars including vans.
How is the installation implemented for the Fleet Tracker Basic program?
The installation is implemented by the subscriber himself via the special OBD II port. When the device will be successfully installed, its lights will be flashing. Moreover, the device will be visible on the administration portal.
How is the installation implemented for the programs Fleet Tracker Standard and Fleet Tracker Advanced?
The installation for the rest of the services is implemented by a certified installer within seven working days from the shipment of the device to the customer, in a scheduled time according to the vehicles’ availability.