Υπηρεσίες ταχυμεταφορών και διανομών
Οι υπηρεσίες ταχυμεταφορών και διανομών βασίζονται στον αποτελεσματικό προγραμματισμό και την κατανομή των εργασιών. Καλείστε να παραδίδετε εγκαίρως προγραμματισμένες και έκτακτες παραγγελίες, με τον ίδιο αριθμό οδηγών. Η ακρίβεια και η αξιοπιστία σας είναι πολύ σημαντικές για τους πελάτες σας.
Η πλατφόρμα μας σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε μεγάλους όγκους, γρήγορα και αποτελεσματικά. Χάρη στις αυτοματοποιημένες διαδικασίες επεξεργασίας παραγγελιών, τη δυνατότητα σύνθεσης πολυσκελών δρομολογίων και τον πίνακα εκτιμώμενου χρόνου άφιξης που ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να εξασφαλίσετε τη βέλτιστη διαχείριση των τελικών βημάτων διανομής και των διαδικασιών ταχυμεταφοράς στο πεδίο δράσης.
Λειτουργίες και πλεονεκτήματα
ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗ ΛΥΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

ΠΡΟΗΓΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ
Αναθέστε αυτόματα εργασίες βάσει γεωγραφικών ζωνών και περιοχών που αφορούν συγκεκριμένα πακέτα, οδηγούς και δρομολόγια διανομής. Πραγματοποιήστε αλλαγές στα δρομολόγια σε πραγματικό χρόνο και αναδιοργανώστε εύκολα τις στάσεις κατά την προσθήκη νέων παραγγελιών.

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Η λύση ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων (EDI) αυτοματοποιεί τη χειροκίνητη καταχώριση παραγγελιών, μειώνοντας έτσι τα σφάλματα κατά 30%-40%. Έτσι, μπορείτε να βελτιώσετε τον χρόνο απόκρισης, την εξυπηρέτηση πελατών και τη δυνατότητα διαχείρισης παραγγελιών χωρίς να προσλάβετε επιπλέον προσωπικό.

ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Εξοπλίστε τους οδηγούς σας με την εφαρμογή μας για φορητές συσκευές, ώστε να καταγράφουν ηλεκτρονικά τις υπογραφές, τις χρονικές σημάνσεις παράδοσης, τους γραμμικούς κώδικες και τις θερμοκρασίες. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εκτελείτε τις δραστηριότητές σας χωρίς τη χρήση χαρτιού και να διατηρείτε ενημερωμένα τα συστήματά σας με ελάχιστο κόπο.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΦΙΞΗΣ
Πρόκειται για ένα κεντρικό σημείο για την παρακολούθηση των οδηγών σας στον δρόμο και την ενημέρωση των πελατών σας σχετικά με τις δρομολογημένες εργασίες. Δείτε σε πραγματικό χρόνο τους εκτιμώμενους χρόνους άφιξης, τις καθυστερήσεις λόγω αυξημένης κίνησης, την κατάσταση των οδηγών και τον αριθμό των πακέτων που παραδίδονται.

ΠΥΛΗ WEB ΠΕΛΑΤΩΝ
Μετά την υποβολή μιας παραγγελίας, οι πελάτες σας μπορούν να την παρακολουθούν ηλεκτρονικά και να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο ειδοποιήσεις μέσω email όταν η παράδοσή της ολοκληρωθεί. Μπορούν, επίσης, να δουν εικόνες των υπογραφών που έχουν ληφθεί.

ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ
Δημιουργήστε τιμολόγια πελατών και διευθετήστε πληρωμές οδηγών μέσα σε λίγα λεπτά. Ελέγχετε ισολογισμούς και τρέχουσες ή καθυστερημένες λογιστικές απαιτήσεις με ιστορικό ελέγχων και σημειώσεις. Διατίθεται δυνατότητα ενσωμάτωσης QuickBooks.

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ
Παρέχουμε προσαρμοσμένες δυνατότητες ενσωμάτωσης για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών σας. Ενσωματώστε την τιμολόγηση Pro Forma για διασυνοριακές μεταφορές, την παρακολούθηση Purolator/UPS, καθώς και πολύπλοκα συστήματα τιμολόγησης με ζώνες, βάρη και προσαυξήσεις.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟΥ
Όταν οι οδηγοί σας χρησιμοποιούν από κοινού εταιρικά οχήματα, το αναγνωριστικό οδηγού συμβάλλει στην απλοποίηση των διαδικασιών logistics και των πληρωμών. Αντιστοιχίστε ασύρματα μπρελόκ ή κάρτες RFID στους χειριστές σας για να γνωρίζετε ποιοι και πότε χρησιμοποιούν τα οχήματά σας.

ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Δημιουργήστε διάφορους τύπους αναφορών, όπως αναφορές ανάλυσης απόδοσης, εσόδων, ανάλυσης δεδομένων στόλου και λογιστικών απαιτήσεων. Παρέχεται δυνατότητα εξαγωγής σε Excel, PDF, CSV, HTML και άλλες μορφές αρχείων.
Έχουμε την κατάλληλη λύση για εσάς!
Νοιαζόμαστε για τον στόλο σας και μπορούμε να συμβάλουμε στην επιτυχία του.
Σχετικές ιστορίες πελατών
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.